Noordkade presenteert eigen glossy

Do 09 november 2017

Op vrijdag 10 november verschijnt de eerste editie van het Noordkade magazine, dat gratis verkrijgbaar is op CHV Noordkade. 

Het 115 pagina’s tellende magazine, in een eerste oplage van 10.000 exemplaren, is gratis verkrijgbaar en wordt verspreid op diverse plaatsen in de gemeente Meierijstad, waaronder natuurlijk de Veghelse Noordkade zelf. De lezer wordt in het magazine getrakteerd op een aantrekkelijk mix van kunst, food en vrijetijdsbesteding, aangevuld met informatie over bijzondere plaatsen in de omgeving, alsmede het Veghelse Centrum. Ook De Blauwe Kei komt uitgebreid aan bod in het magazine. 

Op woensdagmiddag 8 november kreeg een van de ‘bekende koppen’ van de Noordkade, de 85-jarige Wim Verhoeven, in museum SIEMei het eerste exemplaar van het magazine overhandigd van WIM-directeur Edwin van den Boom, in het bijzijn van verschillende vertegenwoordigers van organisaties op de Noordkade. Het verhaal over Wim Verhoeven is een van de vele bijdragen in kleurrijke magazine. Verder treft men in het magazine interviews, achtergrondverhalen, veel fotografie, geschiedenis en een uitgebreide agenda met de activiteiten en programmering op de Noordkade.

De realisatie van het magazine was in handen van reclame en communicatiebureau WIM uit Veghel, met redactionele bijdragen van Roel Vonk, Heemkundekring Vehchele en Jack Monde namens CHV Noordkade.

Als de belangstelling voor het magazine heel groot is, zullen nog extra exemplaren van deze editie worden gedrukt. Het is de bedoeling dat het magazine enkele keren per jaar verschijnt.

Nieuws

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.