Kaartverkoop

TICKETS BESTELLEN

Online

  • Kies voor Automatische plaatsing of Zelf stoelen kiezen
  • Kies voor e-tickets (kosteloos) of tickets per post (€ 3,50 servicekosten)*


Telefonisch

  • Neem contact op via 0413 - 342555 (openingstijden)
  • Betaal via iDEAL** (je ontvangt een betaallink per e-mail)
  • Kies voor e-tickets (kosteloos) of tickets per post (€ 3,50 servicekosten)*


Theaterkassa

Uiteraard ben je voor de aanschaf van tickets ook van harte welkom aan onze theaterkassa (adres en openingstijden).


* Tickets per post worden binnen twee werkdagen opgestuurd, e-tickets ontvang je direct na de betaling per e-mail.
** iDEAL werkt helaas niet buiten Nederland. Woon je in het buitenland? Neem dan voor kaarten contact op met onze theaterkassa via 0031 413 342555 of info@blauwekei.nl.

Let op: bij (kinder)voorstellingen dient iedere persoon een theaterstoel te reserveren. Ongeacht de leeftijd.  

TICKETS RETOURNEREN

Ben je verhinderd? Geen probleem!

REGELING VOOR SEIZOEN 22-23

Je kunt je tickets tot 24 uur voor de betreffende voorstelling (telefonisch of aan de kassa) retourneren*.

Vanaf seizoen 22-23 kun je tot 24 uur voorafgaand aan de voorstelling je tickets retourneren. Boek ze kosteloos om voor een andere voorstelling of kies voor een tegoedbon (minus € 2,50 annuleringskosten per ticket). Handig, je hebt zo dus geen losse annuleringsservice meer nodig! 

REGELING VOOR SEIZOEN 21-22****

Je kunt je tickets tot één week voor de betreffende voorstelling (telefonisch of aan de kassa) retourneren*.

Wil je meer zekerheid?

Voeg dan een annuleringsservice toe aan je bestelling (€ 0,25 per ticket). Hiermee kun je tot een kwartier voor aanvang van de voorstelling je tickets aan de theaterkassa retourneren.

Breng je tickets terug?

Dan betaal je € 2 annuleringskosten per ticket**. Voor het resterende bedrag*** ontvang je altijd een tegoedbon. Vrienden van De Blauwe Kei betalen geen annuleringskosten.


* Het is niet mogelijk om tickets uit een serie te retourneren of hiervoor een annuleringsservice af te sluiten.
** Ongeacht of je een annuleringsservice hebt afgesloten of niet.
*** Minus eventuele servicekosten.
**** Deze regeling geldt ook voor verplaatste voorstellingen uit seizoen 21-22

Tickets kwijt?
Kan gebeuren. E-tickets kunnen we opnieuw naar je toesturen per e-mail. Had je hardcopy tickets? Deze kunnen we aan de theaterkassa opnieuw voor je uitdraaien voor € 1 per ticket.

CADEAU- EN TEGOEDBONNEN

Wij accepteren:

  • Tegoedbonnen van De Blauwe Kei*
  • De Podium Cadeaukaart*
  • De Nationale Theater & Concertbon
  • De Nationale Bioscoopbon (alleen voor films)*

Met bovenstaande kaarten/bonnen kun je aan de kassa betalen. De Podium Cadeaukaart en tegoedbonnen van De Blauwe Kei kun je ook online verzilveren.

Nationale Theater & Concertbon
Deze bon kun je niet zelf verzilveren bij een online bestelling, maar wanneer je jouw bon binnen vijf werkdagen na een online bestelling per post aan ons toestuurt (o.v.v. naam, adres, bankrekeningnummer), dan wordt het bedrag van de bon teruggestort op jouw rekening.


* Het bedrag van deze kaart/bon hoeft niet in één keer besteed te worden.

TICKET INCLUSIEF DRANKJE

De prijs van het ticket is inclusief een drankje*. Je ontvangt deze in de pauze. Is er geen pauze? Dan ontvang je het drankje na afloop van de voorstelling.


* Uitgezonderd de voorstellingen waarbij ‘inclusief een drankje’ niet vermeld is op de voorstellingspagina.

E-TICKETS

E-tickets zijn digitale toegangsbewijzen die je per e-mail toegestuurd krijgt. Ieder ticket heeft een unieke barcode die gescand kan worden voorafgaand aan de voorstelling. Je mag je ticket geprint meenemen, maar ook laten zien op je telefoon.

MEER INFO?